Optimizavimo paieškos sistemoms (SEO - search engine optimization) tikslas yra sulaukti svetainėje daugiau lankytojų, ateinančių iš paieškos sistemų nemokamos paieškos. Google ją vadina "organic search". Šį tikslą galime išskirti į kelis smulkesnius uždavinius:
1. Padėti paieškos sistemoms lengviau surasti informaciją, esančią jūsų svetainėje.
2. Gerinti svetainės reitingą (rank) tam, kad suradus informaciją, ji būtų pateikiama kuo aukštesnėse pozicijose tarp paieškos rezultatų.
3. Gerinti lankytojų srauto kokybę.
Bendrąja prasme, optimizavimas paieškos sistemoms yra kokybiškas svetainės sutvarkymas. Be abejo, svetainės turinio valdymo sistemoje turi būti numatyta galimybė pasiekti įvarius nustatymus, reikalingus SEO optimizavimui. Mūsų kuriamose interneto svetainėse diegiama turinio valdymo sistema, kurioje pats vartotojas gali lengvai tvarkyti įvairus įrašus, reikalingus SEO. Siekiantiems pačių geriausių rezultatų, siūlome atlikti profesionalų optimizavimą paieškos sistemoms. Optimizavimas paieškos sistemoms yra minimumas, ką turėtų atlikti kiekvienos svetainės savininkas, siekdamas, kad informacija interneto svetainėje bent jau būtų randama.
Siekiant aukščiausių pozicijų pvz. google, sekantis žingsnis būtų gerinti svetainės reitingą (rank). Kiekvienai svetainei, indeksuotai google paieškos sistemos (randamai per google), yra suteikiamas reitingas. Jeigu ieškoma frazė randama keliose panašiose interneto svetainėse, paieškos rezultatuose svetainės bus išrikiuojamos pagal reitingą - kuo jis aukštesnis, tuo paieškos rezultatuose svetainė bus rodoma aukščiau. Yra daugiau nei 200 faktorių, įtakojančių interneto svetainės reitingą. Vieni faktoriai turi didesnę įtaką, kiti ne tokią didelę. Atsakymas, kaip pasiekti aukštesnę vietą paieškos rezultatuose - nėra paprastas. Per 11 metų esame sukaupę didelę patirtį, kurią panaudojame padėti savo klientams pasiekti tiek didesnių lankytojų srautų, tiek gerinti lankytojų srauto kokybę.
Geras optimizavimas paieškos sistemoms nulemia ir vartotojų srauto kokybę. Yra būdų, kaip greitai į svetainę pritraukti labai daug lankytojų, tačiau kyla klausimas, ar visi šie lankytojai pateisins lūkesčius - taps prekių ar paslaugų pirkėjais. Pats lankytojų skaičius dažniausiai neturi nieko bendro su tuo, kaip seksis jūsų interneto svetainėje pristatomam verslui ar veiklai. Svarbiausia yra kokie tai lankytojai - ar jie ateina besidomėdami siūlomomis paslaugomis ir prekėmis, ar jie netyčia užklysta ieškodami kitų prekių ar paslaugų vien dėl to, kad kai kurie raktažodžiai, esantys jūsų svetainėje, turi klaidingą prasmę. Tokie lankytojai praleidžia svetainėje kelias sekundes, iki kol įsitikina, kad suklydo.
Profesionalus optimizavimas paieškos sistemoms apima žymiai daugiau, nei galima įsivaizduoti. Ne specialistui gali trukti ir 3 metus pasiekti rezultatų, kuriuos mes pasiektume per kelis mėnesius. Paprastai investavus į profesionalų SEO, investicija ne tik atsiperka, bet ilgainiui neša gausius dividendus.